Uwaga! Nowe zasady dotyczace cookies/ciasteczek. Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies w celach statystycznych,
reklamowych oraz aby strona lepiej spełniała Twoje oczekiwania. Kolejne korzystanie z serwisu oznacza zgodę na zapisywanie cookies.
Można zablokować tworzenie cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki, jednak działanie strony może zostać ograniczona, a niektóre części mogą przestać działać.
Nasza polityka prywatności.
Podany adres już istnieje proszę podać inny
Rejestracja

Theta Studio

OSTATNIO NA BLOGU

PORTFOLIO

Materiał 4:3 w projektach 16:9

Cena już od: 0.00 złMateriał 4:3 w projektach 16:9

Tutorial pokazujący jak prawidłowo pracować mając materiał źródłowy w formacie 4:3 i projekt After Effects w formacie 16:9. Wynikiem pracy jest plik w formacie 4:3 z zachowanymi wszelkimi proporcjami wykorzystanego materiału.Co więcej, pokazana metoda nie powoduje obcinania krawędzi materiału filmowego.

Renderowanie sekwencji klatek

Cena już od: 0.00 złRenderowanie sekwencji klatek

Tutorial pokazujący, jak można zoptymalizować renderowanie skomplikowanych projektów a także zabezpieczyć się przed utratą wyrenderowanej części w przypadku zawieszenia After Effects. Rozwiązaniem jst renderowanie każdej klatki do oddzielnego pliku i późniejsze połączenie sekwencji w jeden plik.

Sprawniejsze renderowanie

Cena już od: 0.00 złSprawniejsze renderowanie

Fragment obszernego tutoriala do projektu Chaos Menu. Pokazuje jak można usprawnić renderowanie poprzez dodawanie wielu kompozycji do kolejki renderowania.

Modyfikacja kamery

Cena już od: 0.00 złModyfikacja kamery

Tutorial poświęcony zmodyfikacji projektów 3D. Głównie chodzi o zmiany końcowych fragmentów projektu, tak by można było płynnie przejść np. do pokazu zdjęć. Cała operacja w takich sytuacjach oparta jest o ruch wirtualnej kamery. Na przykładzie projektów Lines oraz Fold zostanie wyjaśnione, jak działa kamera w naszych projektach.

Rozbudowa projektów

Cena już od: 0.00 złRozbudowa projektów

Rozwinięcie tutoriala dotyczącego modyfikacji kamery. Wiedząc już jak modyfikować kamerę nic nie stoi na przeszkodzie, by rozbudowywać projekty o kolejne elementy. Tutorial pokazuje kilka bardzo użytecznych technik, które można wykorzystać przy dodawaniu kolejnych elementów do projektu.

Praca z materiałem źródłowym

Cena już od: 0.00 złPraca z materiałem źródłowym

Tutorial poświęcony jest ułatwieniom przy pracy z zaimportowanym materiałem. Pokazuje kilka prostych technik, które mogą przyspieszyć pracę z projektami.

Pre-rendering

Cena już od: 0.00 złPre-rendering

Tutorialu pokazujący, jak można przyśpieszyć renderowanie poprzez tworzenie tzw. prerederów. Ideą tej metody jest przerzucanie niezmiennych części projektu do plików dzięki czemu nie musimy za każdym razem czekać, aż After Effects wygeneruje określony efekt.